Príbeh Parkerovcov: otec zatknutý kvôli sexuálnej výchove?

Autor: argumenty | 20.1.2015 o 16:15 | Karma článku: 8,29 | Prečítané:  2448x

Na sieti YouTube bolo zverejnené video, v ktorom americká rodina Parkerovcov opisuje svoju skúsenosť s presadzovaním rozmanitosti v amerických školách, vrátane homosexuálnych rodín a vzťahov. Video nesie názov: “Príbeh Parkerovcov: Homo-“manželstvá” nám možno vezmú niektoré rodičovské práva”. Aliancia za rodinu a jej podporovatelia používajú toto video na podporu referenda proti rodinám rovnakého pohlavia.

Manželia Parkeroví vo videu opisujú svoju skúsenosť. V roku 2004 sa presťahovali z Livingstonu v New Jersej do Lexingtonu v Massachussets. Ich dvaja synovia, Jake a Josh, mali v tom čase 3 a 5 rokov. Jake začal navštevovať materskú školu.Jedného dňa, keď prišiel otec po syna do školy, obdržal “školskú tašku rozmanitosti“. Tá obsahovala aj knihu s názvom “Kto patrí do rodiny?“. V knihe sa okrem iného nachádzali aj obrázky dieťaťa s dvoma matkami či dvoma otcami.

Takto uvádza príbeh článok na hlavnespravy.sk a potiaľto je aj pravdivý. Čo nasleduje potom, je účelová manipulácia príbehu. Článok totiž tvrdí, že “Rodičia sa rozhodli opäť stretnúť s riaditeľom, ktorý uviedol, že im nebude poskytovať informácie ohľadom obsahu vyučovania. Zároveň im zakázal odhlásiť syna z vyučovacích hodín. Nasledovalo privolanie polície a zatknutie otca rodiny. Správcovia škôl zakázali mužovi na neurčitú dobu vstup do všetkých škôl v Lexingtone. Zákaz pre otca predstavoval nemožnosť vyzdvihnutia vlastného syna v škole, a to aj v prípade nebezpečenstva.” Z článku teda vyplýva, že pán Parker nemohol odhlásiť syna zo sexuálnej výchovy a bol zatknutý kvôli tejto požiadavke.

Aká je pravda?

V roku 2006, učiteľ v Lexingtone čítal deťom knihu o princovi, ktorý vezme si iného princa. Nebolo to súčasťou riadnych osnov a federálny súd, ktorý neskôr preskúmal prípad poznamenal, že neexistuje žiadne formálny kurikulum vzťahujúce sa k problematike manželstiev rovnakého pohlavia. Deťom v Lexingtone boli ponúknuté tzv. balíčky rozmanitosti a deti mali dovolené – v snahe zapojiť rodičov do diskusie – vziať si ich domov. Treba povedať, že knihy boli predtým k dispozícii na vyjadrenie skupine rodičov, ktoré s nimi nemali problémy. V inkriminovanej knihe boli zobrazené príklady rôznych rodín, popri tradičnej aj jednorodičovské, rasovo zmiešané a aj s rodičmi rovnakého pohlavia. Treba tiež povedať, že v tom čase už v štáte Massachussets boli legálne zväzky osôb rovnakého pohlavia a škola teda nepropagovala niečo, čo by odporovalo právnemu stavu alebo štandardu spoločnosti. A rovnako treba povedať, že V USA existuje právo rodičov odmietnuť účasť detí na sexuálnej výchove.

Parkerovci s takýmto prístupom k rozmanitosti zásadne nesúhlasili, nakoľko boli strikne veriaci v zmysle Starého zákona, ktorý homosexualitu odsudzuje ako hriech. Čo sa udialo ďalej, skúsme vyčítať priamo zo súdneho spisu, žaloby Parkerovcov. Z neho vyplýva nasledovné: Parkerovci nad rámec uvoľnenia dieťaťa zo sexuálnej výchovy žiadali, aby ich syn bol uvoľnený aj z akejkoľvek diskusie alebo v prípade zmienky o rovnako-pohlavných vzťahoch, a to aj v prípade, ak by ich deti diskutovali medzi sebou. Keďže to podľa školy nebolo možné zabezpečiť, žiadali Parkerovci pre svoje dieťa individuálny plán vzdelávania, čo škola tiež odmietla.

Vedenie školy informovalo pána Parkera, že môže adresovať svoju požiadavku škole oficiálne a zároveň aj priamo školskému ombudsmanovi. Pán Parker však odpovedal: “Ďalšie osoby sa už snažili a nefunguje to.” Parker potom rezolútne uviedol, že odmieta školu opustiť, kým nebudú splnené ich požiadavky.

Ubiehali hodiny a Parkerovci odmietali opustiť školskú budovu. Blížila sa 18 hod a personál chcel opustiť budovu. Vedenie školy teda zavolalo políciu a pani Parkerová sa rozhodla opustiť školu pred príchodom polície, ale pán Parker zotrvával. Najprv dvaja civilne oblečení príslišníci, ktorí prišli o 17.20, a neskôr aj o 18.00 uniformovaný policajt opakovane vyzývali pána Parkera, aby školu opustil dobrovoľne. Pán Parker dal však jasne najavo, že odmieta odísť, pokiaľ nebudú splnené jeho požiadavky. Bol si vedomý toho, že jeho konanie je kvalifikované ako občianska neposlušnosť a bol ochotný prijať následky. Pán Parker vyhlásil: “Kým ma nezatknete, neodídem.” Na to svojim mobilom zavolal niekoľkým ľuďom, ktorí začali prichádzať s kamerami.

Polícia teda v záujme vyriešenia situácie, keď bolo nutné školskú budovu zavrieť, o 18.24 predviedla pána Parkera na policajnú stanicu. Prípad sa dostal na súd a ten v niekoľkých inštanciách Parkerovcom nevyhovel a dal za pravdu škole.

Pravda je teda taká, že otec nebol zatknutý kvôli tomu, že odmietal sexuálnu výchovu pre svoje dieťa. Takúto možnosť má v USA zaručenú. Pán Parker bol zatknutý a predvedený kvôli tomu, že odmietal opustiť areál školy a neuposlúchol nariadenie polície. Je zjavné, že opätovne ide o príklad "účelového martýrstva", ktoré sa tak dobre hodí odporcom rozmanitosti a modernej spoločnosti.

Adriana Kováčová

 

Zdroje. http://www.massresistance.org/docs/parker_lawsuit/filing_2006/complaint.html

http://www.bostonglobe.com/opinion/editorials/2012/11/02/maine-and-elsewhere-ads-mislead-voters-about-same-sex-marriage-massachusetts-schools/Q1rm2BfFjczRYHsP4WSM7L/story.html

http://www.hlavnespravy.sk/pribeh-parkerovcov-homomanzelstva-nam-mozno-vezmu-niektore-rodicovske-prava/496183

Ďalšie zdroje o "gender ideológii" a zavádzajúcich tvrdeniach nájdete na stránke www.genderideologia.sk

 

Vyjadrenie školy v origináli, ako je v súdnom spise:

Every city, town, regional school district or vocational school district implementing or maintaining curriculum which primarily involves human sexual education or human sexual issues shall adopt a policy ensuring parentallguardian notification. Such policy shall afford parents or guardians the flexibility to exempt their children from any portion of said curriculum through written notification to the school principal.

In Lexington, curriculum identified by the statute generally begins at the fifth-grade level. LPS [Lexington Public Schools] has, of course, adopted a policy implementing Section 32A, and school staff routinely provide parents with notice and the flexibility to “opt out” of this curriculum.

Recently, questions have been raised as to whether school staff also has an obligation to notify parents and allow “opt out” of other school-based activities, particularly in the elementary grades. For example, some parents have requested they be notified whenever their child has access to any material, conversation, or activity that acknowledges differences in sexual orientation, including any reference to families with same-gender parents.

Since elementary curriculum often elicits discussion of family experiences, such references certainly may occur. In addition, our schools routinely provide students with access to materials, activities, and discussions that recognize diversity. This access is designed to assist us in our goal of maintaining an appropriate and respectful educational environment for all students. As required by law and LPS policy, this environment must be free of discrimination based on race, gender, color, religion, sexual orientation, national origin and disability.

The Massachusetts Department of Education, which is responsible for administering Section 32A, has explained that activities and materials designed to promote tolerance and respect for individuals, including recognition of differences in sexual orientation “without further instruction on the physical and sexual implications” do not trigger the notice and opt out provisions of Section 32A. Under this standard, staff has no obligation to notify parents of discussions, activities, or materials that simply reference same-gender parents or that otherwise recognize the existence of differences in sexual orientation. Accordingly, I expect teachers to continue to allow children access to such activities and materials to the
extent appropriate to children’s ages, to district goals of respecting diversity, and to the curriculum. As this new school year begins, I look forward to working with the Lexington community to provide a positive educational environment for all students.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?